Sentral innkjøper

Legge ordre på flere kunder med én innlogging

For kunder som eksempelvis eier flere butikker, eller man har et sentralt innkjøpskontor som skal legge ordre på vegne av flere kunder i Multicase, så er modulen sentral innkjøper svært nyttig. 

 

Med sentral innkjøper kan alle ordre legges uten at man behøver å ha egen logginn for hver kunde. På den måten blir ordreprosessen mer effektiv og tidsbesparende. 

 

Sentral innkjøper er tilgjengelig fra klientversjon 4.19.6 og webversjon 3.19.6.

 

 

Hvordan fungerer sentral innkjøper?

Modulen sentral innkjøper gir mulighet for å koble flere kunder til en kontaktperson. Denne kontaktpersonen kan da logge inn på vegne av disse kundene.

 

  • Man kobler kunder til kontaktperson i Multicase forretningssystem under Grunndata - kunde.
     
  • Har man modulen aktivert, vil man inne på kontaktpersonen få tilgjengelig knappen "Innkjøper"
     
  • Klikk på knappen og man kan legge til de kundene vedkommende skal få tilgang til gjennom sin innlogging.

 

 

Sentral innlogging i nettbutikk

Når kontaktpersonen nå logger seg inn i nettbutikken med sitt vanlige brukernavn og passord, vil han få oversikt over de kundene han har tilgang til å logge seg inn på. 

 

Man kan i tillegg velge å logge seg inn på den kunden kontaktpersonen opprinnelige hører til. Dette gjør man ved å trykke den blå knappen øverst til høyre.

 

Logger man seg inn på en kunde man har tilgang til, vil man også se i kundesenteret at man er inn på den valgte kunde og får opp data om denne. 

Har du spørsmål angående våre moduler?
Ta gjerne kontakt med oss her