Retur i nettbutikken

Returmulighet gir ekstra trygghet ved kjøp

Å kunne tilby retur av varer kjøpt i nettbutikken er høyt verdsatt blant kunder og gir en ekstra trygghet ved kjøp. Med modulen retur i nettbutikken kan kunder søke retur via kundesenteret. Returen overføres automatisk til forretningssystemet.

 

Funksjoner 

  • For å søke retur må kunden logge inn og gå til kundesenteret. 
     
  • I fanen «Retur» kan kunden søke opp tidligere fakturaer for å finne den som inneholder produktet man ønsker å returnere.
     
  • Søk i «alle fakturaer» er standard, men kunden kan også søke på fakturanummer, bestillingsreferanse, serienummer, varenummer, varetekst o.l.
     
  • Fra listen over ordre/faktura kan kunden se alle fakturadetaljer, forhåndsvise faktura som PDF og søke retur. Listen kan filtreres ytterligere på denne måned, dette år, alle eller søk på dato.
     
  • Klikk «søk om retur» og artiklene i valgt faktura vises i eget vindu og man kan velge hvilke som skal returneres og antall. Man kan oppgi årsak for retur per produkt.
     
  • Nettbutikken blir varslet via epost når en retur er lagt inn.
     
  • Returen legges automatisk inn i Multicase forretningssystem, og den slipper dermed manuell håndtering.
     
  • Det er mulig å oppgi serienummer ved registrering av retur.
     
  • Status på retur kan følges i returoversikten under «Retur» i kundesenteret.
     
  • Returetiketter kan opprettes via Consignor.

 

Har du spørsmål angående våre moduler?
Ta gjerne kontakt med oss her