Prisoptimaliseringsverktøy

Reprice er et prisoptimaliseringsverktøy som hjelper nettbutikker med dynamisk prising.

Det innhentes daglig oppdatert konkurrentdata som benyttes til å automatisere og forenkle prissettingen av produkter på nett.

Med Reprice kan nettbutikkene ta i bruk en automatisk prisstrategi, basert på blant annet konkurrenters priser, historiske priser, produktstatistikk og annen relevant data. 
Utover konkurrentdata har Reprice også smarte løsninger for produktanalyse og kampanjeadministrasjon.

Integrasjon:

Reprice har en toveis-integrasjon med Multicase, som gir nettbutikken mulighet til å styre pris og kampanjer direkte i Reprice.

Integrasjonen henter ut produktdata og mapper opp dette som en produktkatalog i Reprice.
Ved hjelp av datakildene som hentes ut kan nettbutikken:

  • Implementere dynamisk prising, basert på daglig oppdatert konkurrentdata.
  • Dette kan både hel- eller halvautomatiseres i nettbutikken. 
  • Endre listepris og manuelt analysere katalogen produkt for produkt. 
  • Sette kampanjepris per produkt, med førpris og rabattboble. 
  • Masseoppdatere kampanjepris for definerte produkter, produsenter eller kategorier, med førpris og rabattboble.
  • Tidsstyre kampanjer ned på minuttet.

Integrasjon med Reprice gir nettbutikken en mulighet til å enkelt opprettholde riktig pris til enhver tid, uavhengig av antall produkter som nettbutikken inneholder.

Kontakt Reprice for mer informasjon.

På utkikk etter flere moduler?

Se alle moduler