Reprice er et prisoptimaliseringsverktøy som hjelper nettbutikker med dynamisk prising.
Det innhentes daglig oppdatert konkurrentdata som benyttes til å automatisere og forenkle prissettingen av produkter på nett.
Med Reprice kan nettbutikkene ta i bruk en automatisk prisstrategi, basert på blant annet konkurrenters priser, historiske priser, produktstatistikk og annen relevant data.
Utover konkurrentdata har Reprice også smarte løsninger for produktanalyse og kampanjeadministrasjon.
Integrasjon:
Reprice har en toveis-integrasjon med Multicase, som gir nettbutikken mulighet til å styre pris og kampanjer direkte i Reprice.
Integrasjonen henter ut produktdata og mapper opp dette som en produktkatalog i Reprice.
Ved hjelp av datakildene som hentes ut kan nettbutikken:
- Implementere dynamisk prising, basert på daglig oppdatert konkurrentdata.
- Dette kan både hel- eller halvautomatiseres i nettbutikken.
- Endre listepris og manuelt analysere katalogen produkt for produkt.
- Sette kampanjepris per produkt, med førpris og rabattboble.
- Masseoppdatere kampanjepris for definerte produkter, produsenter eller kategorier, med førpris og rabattboble.
- Tidsstyre kampanjer ned på minuttet.
Integrasjon med Reprice gir nettbutikken en mulighet til å enkelt opprettholde riktig pris til enhver tid, uavhengig av antall produkter som nettbutikken inneholder.
Kontakt Reprice for mer informasjon.
.webp)
