Våre
partnere
Partnere
Under ser du et utvalg av partnere vi samarbeider med. Multicase har utarbeidet integrasjoner mot en rekke tredjeparter.
Integrasjonene er gjennomarbeidet og testet for å sikre en så sømløs overføring som mulig.
Dersom du har spørsmål eller ikke ser din prefererte partner i oversikten, ta gjerne kontakt med oss.
Betalingsløsninger:
Nets
Nets har vært en samarbeidspartner av Multicase i over 20 år. Multicase har integrert kortbetalingsløsningene Nets Easy og Netaxept i vår netthandelsløsning og har i tillegg støtte for Nets betalingsterminal for fysisk butikk.
Klarna
Klarna er en av Europas største banker, kjent for enkle, sikre og smidige betalingsløsninger. Selskapet tilbyr kortbetaling, faktura og delbetaling, og gir dermed kundene mulighet til å selv bestemme når og hvordan de ønsker å betale. Multicase støtte Klarna Checkout og Klarna Shipping Assistant.
Vipps
Betaling med Vipps i nettbutikken er kjapt, trygt og enkelt. Alt kunden trenger er mobilnummeret sitt og de sendes til Vipps og betalingen er i boks. Multicase tilbyr integrasjon av Vipps som betalingsalternativ i nettbutikk og fysisk butikk. I tillegg støttes Vipps Logg inn innebærer at man
kan bruke Vipps til å registrere seg og logge inn i nettbutikken.
PayPal
PayPal er en global aktør innen betalingsløsninger. Selskapet er eiet av en av verdens største netthandelsvirksomheter eBay. Løsningene er godt egnet for nasjonal og internasjonal handel og fungerer på alle plattformer.
Santander
Santander tilbyr en komplett finansieringsløsning for nettbutikker. Santander har ulike løsninger som passer de fleste i kjøpsøyeblikket:
- Betalingsutsettelser i 4, 6 eller 9 måneder
- Delbetaling
- Faktura
Svea
Svea Checkout er en komplett betalingsløsning for salg mot både B2C og B2B på nett. Den gir alle dine kunder en enkel, smidig og fleksibel kjøpsopplevelse med betalingsalternativene faktura, delbetaling, kort, Vipps og Trustly. I tillegg støtter Multicase Svea Factoring.
Regnskap / økonomi / EDI:
iizy
Toveisintegrasjonen kobler Multicase sammen med ønsket regnskapssystem ved at regnskapsbunter hentes og importeres til regnskapssystemet, og i tillegg oppdateres åpne poster og kundesaldo i Multicase basert på åpne poster fra regnskapssystemet.
Exsitec
I samarbeid med Exsitec har vi utviklet integrasjon mellom Visma Global / Visma Business og Multicase. Begge Visma-produktene er tett integrert med Multicase og overfører blant annet fakturaer, kreditnotaer, kunder, leverandører, lagerverdier, inngående fakturaer kontrollert opp mot varemottak etc.
Azets
Azets er en ledende leverandør av teknologi og tjenester innenfor regnskap, lønn, HR, bemanning og rådgivning i Norden. Azets kombinerer bransjespesifikk innsikt og lokal kompetanse med cutting edge-teknologi og skreddersydde løsninger. De gjør data om til verdifull innsikt, slik at du kan jobbe smartere og ta bedre beslutninger.
Lagerstyring / WMS:
BxSoftware
BxSoftware hjelper bedrifter å jobbe smartere, spare penger og få kontroll på lager og logistikk.
Med moderne håndterminaler og merkeløsningen tett integrert med Multicase får du ikke bare rett vare til rett kunde, men øker også effektiviteten.
Salgs, plukk, varemottak, telling og etikett-løsning direkte på håndterminal.
Fleksibel logistikkløsning med Onlog WMS
Smarte løsninger, med full 3PL støtte for full kontroll og lave driftskostnader.
Håndterminaler (android) og/eller stemmestyrte (voice) enheter for å håndtere alle de vanlige oppgavene på lageret.
Støtter lagerautomater som Autostore, Tornado med flere.
Integrasjon med Multicase som gjør at man har full oversikt over saldo og lagerbeholdning, på tvers av systemene.
Consafe Logistic lagerstyring/WMS
I samarbeid med Consafe Logistics kan Multicase levere avanserte lagerstyringssystemer. Dette innebærer blant annet varemottak, plukk og telling via håndterminaler, voice picking eller robotstyrte lagre.
Element Logic lagerstyring/WMS
Flere av våre kunder har integrert Multicase mot lagerstyringssystemet EWMS. Samarbeidet mellom Multicase Norge AS og Element Logic AS gir kundene en utvidet funksjonalitet i prosessene varemottak, plukk, pakk og varetelling. I tillegg til at løsningen gir gode muligheter for bruk av paternoster/vareheiser, er integrasjonen også direkte tilrettelagt for integrasjon mot AutoStore som gir et fullstendig robotstyrt lager.
Trenger du å effektivisere lager- og logistikkstyringen?
Ongoing WMS er et lagerstyringssystem for logistikkintensive e-handelsbedrifter. Tjenesten hjelper deg med å automatisere og plukke raskere med høyere nøyaktighet. Ongoing WMS er nettbasert, raskt å komme i gang med, enkelt å bruke og lett å lære.
Som kunde hos Multicase Norge AS kan du enkelt integrere med Ongoing WMS, som skaper en sømløs informasjonsflyt mellom tjenestene.
Diverse:
Transportadministrasjon på nett
Multicase støtter nå Logistra og løsningen «Logistra Cargonizer» som leverandør av transportadministrasjon (TA-System).
Dette gir deg valgmuligheter på samarbeidspartner for fraktintegrasjon. Transportører som kan benyttes i dette systemet er: Bring, PostNord
og DB Schenker innland.
nShift
nShift har vært partner av Multicase i over 10 år. Deres løsning nShift er integrert i både Multicase forretningssystem og netthandel. nShift inneholder stort sett alle transportører i Norden i en og samme løsning. Med nShift kan Multicase netthandel beregne frakten på en handlekurv med stor nøyaktighet. Det er spesielt viktig i handel med sluttbrukere der all frakt må beregnes på
Microsoft Gold Partner
Multicase er stolte over å være Microsoft Gold Partner. Dette krever at våre utviklere holder seg oppdatert og jenvlig gjennomfører nødvendig eksaminering.
Google-verktøy
Multicase netthandel støtter Google-verktøyene Google Analytics, Google AdWords, Google for Nettredaktører, Google Maps, Google Merchant Center, Google Retargeting og Google Tag Manager. Dette er verktøy som gir viktig informasjon om trafikken på nettstedet og er med på å øke konverteringsraten. Google er for mange en viktig bidragsyter for å skaffe kunder til nettbutikken.
Lipscore
Lipscore er en platform for innsamling av anbefalinger og omtaler i en nettbutikk. Kunder kan selv legge inn egne produktanmeldelser og gi produktet en score.
InTouch Fra Link Mobility
I samarbeid med InTouch fra Link Mobility gjør vi registrering av kundedata langt enklere i Multicase netthandel, butikkløsning og grunndata. I netthandelsløsningen kan kunden registrere seg raskt ved å gjøre oppslag på feks. sitt mobilnummer. Øvrige kundedata hentes fra InTouch-databasen. Dette gjør prosessen raskere og man øker konverteringen. I butikkløsningen og grunndata kan man registrere sine kunder på samme måte, ved oppslag på navn, nummer eller org.nr om det er bedrift.
ITX
ITX er en norskutviklet løsning som gir deg alt-i-én-løsning for telefon, chat, epost, sms, sosiale medier, ticket/sak, CRM, video og mye mer. All dialog lagres på kunden, tett integrert med Multicase.
Når du besvarer telefon, leser en epost, besvarer en chat fra nettsiden eller sosiale medier, ser man umiddelbart hvem kunden er, siste kjøp med ordrestatus og pakkesporing, og hvilke varer som er på rest og når de er forventet inn. I tillegg ser man også tilbud, ubetalte faktura, kredittinformasjon, hvem som snakket med kunden sist og mye mer